Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 09:02:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/06479 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, Tennisehalli// , 
Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, Aia tänava lõik 1// 
Tennisehalli, Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, Ringtee 1a// 1c// 
J5// Tennisehalli, Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, Ringtee 1c// 
Tennisehalli, Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, Aia tänava lõik 
1// Tennisehalli, Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, Aia tänava 
lõik 1// Ringtee 1a// 1c// J5// Tennisehalli, Tartu maakond, Kambja vald, 
Tõrvandi alevik, Ringtee 1a// 1c// J5// Tennisehalli, Tartu maakond, Kambja 
vald, Tõrvandi alevik, Ringtee 1c// Tennisehalli, Tartu maakond, Kambja 
vald, Tõrvandi alevik, Ringtee 1c// Tennisehalli, Tartu maakond, Kambja 
vald, Tõrvandi alevik, Aia tänava lõik 1// Ringtee lõik 1 (Tõrvandi kool, 
Veetorustik, Kaugküttetorustik, Mänguväljakud, Reoveekanalisatsiooni 
torustik, Sademeveekanalisatsiooni torustik, Väljaku varikatus, Väliõppe 
paviljon 3, Elektriautode laadimistaristu, Valgustuse kaabelliin) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik kooskõlastus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27026883>  (menetlus nr: 
436395), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister